Uppdatering...

Jag vet inte vad de är med mej......har ingen lust med nått, jag sätter mej vid datorn emellanåt, och då spelar jag nått som kräver så lite hjärnkapacitet som möjligt....jag orkar inte göra nått här hemma.....lägenheten börjar se ut som ett bombnedslag.....tur du inte överraskade mej nu Jannike...för då hade du nog fått en chock....*S*
Kvällarna tillbringar jag i soffan framför TVn, med en kopp te och en massa brinnande värmeljus (samlar urbrunna värmeljuskoppar till sonens klass, dom är med i en tävling)

Jag är inte deppad som jag brukar kunna vara, nej de är nått annat....brist på ork och lust bara....

Men nu ska jag iallafall lägga in några kort från höstlovsveckan.....en underbar vecka i Vansbro, med inga som helst måsten, utan bara en massa "ta-dagen-som-den-är" och så var de såklart lite Halloweenfirande, med lite "konstig" mat....grönt ris tex....fy tusan, de såg ut som en grön äcklig klistrig smörja...men de smakade bra :-)




"Ungarna"...*S*.....pysslade lite också, här är de fingertillverkning...




Och här är resultatet...




Och pumpa måste man ha.....hmm??...de fanns några måsten iallafall..*S*




Kvällen avslutades med lite utelekar.....de var "Tagen", "Under hökens vingar kom" och lite annat, de här var nog kvällens höjdpunkt för alla....nästan.....förutom för mej som har en kondis som inte är av denna värld, och för Daniel som tror han är mer vältränad än han är, han sträckte lårmuskeln så han krävde massage sen...*S*




Ja ni ser, de var lite snö på backen, men de mesta hade tinat bort.....
men dan innan tog jag de här fotot, då hade barna lyckats göra en snöboll innan snön började tina.



Kram

Kommentarer
Postat av: Jannike

Härliga bilder... och du, jag har sett många fingrar nu sen Halloween, men det här var nog det värsta jag sett!!!! Vad har ni gjort av?? Jättehäftiga!!!



Och sen, som kanske lite peppning - vilka mysiga ungar du har, pratade ju med Amanda på väg hem från skolan en dag oxå - dom är verkligen jätte-goa!!!!



Kramar i massor!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback