Måndag igen....

Jahapp, nu ligger jag i startgroparna för en långvecka igen, men nu är de dags för ledighet sen, de var ett tag sen jag var långledig, men de har gått förvånansvärt bra ändå, har ju ledig lite emellanåt iallafall. :-)

I helgen har de varit fullt hus här, jag och mina barn, Daniel och hans barn....jaja, ungdomar då....och så ett extrabarn, eller extra och extra, hon har varit extra i så många år så hon hör nästan till familjen, de är Amandas bästis Amanda, lika gamla, gått samma klass i Borgvattnet och ja, båda heter Amanda, men vi visste inte att vi skulle flytta till Borgvattnet när vi döpte vår Amanda, annars hade de nog fått bli nått annat. :-)

Iallafall så var vi på stan på lördan, traskade runt i affärer och tittade, då var bara de stora tjejerna med, de mindre lånade jag ut till fadern, lugnast så, och eget val från deras sida...Vi var på några loppisar också, de är ju så kul, alltid hittar man nått och framförallt till bra pris.

I övrigt så var de en lugn och behaglig helg, och med god mat.....han är bra på matlagning min Daniel :-)

Måste ju berätta nått jag är lite stolt över, jag har några mornar tagit mej i kragen och gått en dryg halvtimmes promenad sedan jag följt barna till skolan, och de har varit så skönt, både när jag var ute och speciellt när jag kom hem, har känt mej så nöjd, men att de ska vara så jäkla svårt att ta sej i kragen och göra de varje dag.
Pia är en som verkligen kommit igång, hon promenerar varje dag, ibland 2 gånger om dan, och jag är super stolt över henne, hon är jätte duktig!! Men till mitt försvar kan jag säga att hon har sällskap, nån att gå med och dom peppar varann, jag har så rackarns svårt att peppa mej själv...*S*

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jannike

ja... det är ju lite tokig tid för mig då.... men du vet ju att jag sa att jag är intresserad...



Kram!!

Postat av: Anonym

Gott med morgonpromisar, vad duktig du är! :)



Kanske vi skulle dragit ihop en "blogg-gängs-middag" nåt framöver, vore häftigt hihi

kramis

2008-11-18 @ 19:11:07
URL: http://nannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback