Höstlov

Japp...nu har vi höstlov, både jag och barna, för jag passade på att ta 2 nätter semester så jag också fick lov, så igår kom vi ner till Vansbro. Vi åkte ner med Daniel och Lars för dom har varit uppe hos mej i helgen, vi har varit ut och roat oss i helgen. Vi var ut och åt på JackRabbit Slim, tyvärr blev de en besvikelse, stället var jätte trevligt på alla sätt, men maten var inte riktigt vad vi hoppats på. Så efter de åkte vi ner på stan och gick på Dalhwinnies, eller hur de stavas, och de var bra mycket bättre :-) Pia var med oss också :-)
Jätte trevligt hade vi de och som vanligt blev de mycket skratt...vilket sällskap!!

Förresten, i fredags skjutsade jag och hämtade jag barnen för sista gången på skolan, nu är de inte så att dom ska sluta skolan och ge sej ut i arbetslivet och hjälpa mej med hyran, nej dom ska ju byta skola och de gör dom nu efter lovet, så på måndag börjar en ny era i deras liv. Och nu tar de längre tid att gå till bilen, packa in oss och köra till skolan än att gå dit....ska bli skönt.

Men nu först ska vi ha lov, och bara må gott, och imorgon kommer Emma och Linnea hem, så då är de fullt hus och de ska bli härligt, längtar efter tjejerna!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback