Jag lever...

Ska väl visa att jag lever då.....eftersom man tydligen är saknad... :-)
Har satt mej några gånger för att skriva men lusten har inte infunnit sej, milt uttryckt så är jag i en liten svacka just nu.... har haft de jobbigt de sista veckorna, jobbiga saker som jag inte ens vill skriva om här, saker som bara mina allra närmaste känner till......
Sakerna är lösta nu, men humöret har inte riktigt vänt än.....funderade igår på hur jag egentligen mådde och då kände jag mej bara tom.....ingen bra känsla.

Men imorgon åker jag till Dalarna, och de ska bli så skönt att komma bort några dagar, och bara få vara utan några krav och måsten.....vi åker till Daniels föräldrars stuga ute i skogen, utan vatten och el....och de ska bli så otroligt skönt!!!
Sen kommer jag tillbaka med nya friska tag.....hade jag tänkt.
Får väl passa på att krama lite träd, de ska ge energi har jag hört :-)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Nettan

Det är inte dumt att krama lite träd, det behöver man ibland.

Hoppas du mår bättre sen.

Postat av: Jannike

Det var inte roligt att höra... du vet att du har en granne här borta i skogen som är rätt bra på att lyssna om du sskulle behöva... "kramar om"...



Krama ett träd, eller många, o ladda batterierna!!



Jannike

2008-10-08 @ 23:25:35
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ramlade in här och passar på att ge dig en kram, du verkar behöva en..

2008-10-09 @ 15:25:10
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Jannike

Ja.... min vän... det verkar inte vara bra att bo påHhavrevägen nu inte... alldeles sant.... vad kan det bero på? Är det nån epidemi eller??? Skulle vilja prata mer än så här med dig... maila mig gärna om du vill berätta hur det verkligen ÄR... visst har du min mailadress??



Kram!

2008-10-15 @ 18:21:42
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback