Överlevare....

Nu när jag satt och tittade på alla foton som jag tog förra helgen när vi var i stugan så la jag märke till en sak som jag inte tänkte på när jag tog bilden.....
Ser ni hur trädet är krokigt och eländigt, men så plötsligt har de liksom bestämt sej att nu får de vara nog, nu ska jag uppåt, och sen har det växt precis som ett träd ska, rakt upp, starkt och ståtligt....

De här trädet ska få symbolisera mitt liv.......som också varit krokigt, och emellanåt, fruktansvärt jobbigt, men jag har växt hela tiden, vad som än hänt har jag faktiskt växt och blivit starkare, och jag har inte gett mej.....och nu är de min tur att bestämma mej för att nu får de vara nog.....och jag ska stå där, stark och rak och ståtlig......och jag ska växa mot himlen, japp de ska jag!!!


                          

Kram

Kommentarer
Postat av: Jannike

HÄRLIGT INLÄGG MARIE!!! Jag tror på dig, helt och fullt!!!!



Kramis från andra sidan skogen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback