Skolbyte

Ja nu var de ledig period igen, och den här gånger har jag tagit i lite extra, 14 dagar blir de, har tagit semester onsdag och torsdag nästa vecka, för barna har höstlov, så då åker vi till Vansbro och är lediga från både skola, jobb och hem, de ska bli så skönt.

Igår var vi och besökte barnas nya skola, de var lite pirrigt, kanske mest för mej, men de gick så bra och deras nya fröknar verkar vara toppengulliga båda 2, och även den andra personalen vi träffade. En av fritidsledarna är en släkting till mej, så han fick stränga order av mej att vara extra snäll mot mina barn...*S*

Vi skulle egentligen bara hälsa på över en lektion och lunchen, men Amanda hittade genast 2 nya vänner så henne fick jag inte med hem utan hon stannade hela skoldan.....tänk va enkelt de kan vara. :-)
Emil var lite mera blyg, men han hade en jätte gullig "fadder" som tog hand om han, och på rasten spelade han bandy med ett gäng andra barn, så de lossnar nog bara mamma och pappa inte är i närheten.

Men de känns iallafall som om beslutet är rätt att låta dom få sin vilja igenom och byta skola, för de här kommer att bli bra. :-)
Så efter lovet ska dom börja på Ängsmon på riktigt.

Kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad härligt att det gick för Emil ock Amanda idag. Njut av din ledighet Kramizz.

2008-10-21 @ 10:10:20
Postat av: Jannike

Välkomna!!!!

Postat av: Emma

Men va kul att det verkade bra. Hoppas dom kommer att trivas superduper duper bra! :D :D :D

Och det där med jul, det är jag också. Det är mkt roligare än å va hemma! Det ska bli kul och jag håller på att klurar med julklappar till dig och pappsen. Mohaha ... Lalalala :D xD

2008-10-22 @ 14:46:28
URL: http://emadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback