Tiden går så fort....

...ja ni vet, jag brukar ju skriva om de ibland, att tiden går så fort, barna blir så stora och hela köret, och de är inte kul....MEN man kan ju inte påstå att affärerna gör de lättare heller.

Jag var in på Coop i onsdags sedan jag besiktat bilen....som förresten gick igenom!!!! :-).....och där, på deras "torg", på Coop alltså, står de en massa julsaker!!!! Ja men tack å hej!!....visserligen ser jag fram emot att få ta fram adventsljusstakar och stjärnor, de är en mysig tid, men den tiden är INTE NU....INTE ÄN!!!! Kan vi få ha hösten ifred en stund till....
Jag brukar gilla att gå och titta på såna där saker, men nu stack jag näsan i vädret i ren protest och stampade förbi mot mjölken....JAG ska då inte hjälpa till att få de här vansinnet att vara lönsamt...sån e jag :-)

Förresten, skulle jag köpa nått nu skulle jag ha glömt bort de till advent och jul iallafall och sen hittar jag de vid nån storstädning till våren...*S*

                                      

Kram

Kommentarer
Postat av: Jannike

RÄTT inställning!!! Fy fan vad pengagniden handelsindustrin är:-(



Kram, verkar som du är piggare! Hoppas du fick mitt svarsmail... HA EN BRA HELG!!



//Jannike

Postat av: Hasse

Morrn

Håller med, vi behöver inte så många månader

med jul. Från nu och "ända fram till påska".

Håll portmonnän stängd så länge som möjligt.



Ha de bra

Hasse

2008-10-17 @ 21:44:05
URL: http://08-i-exil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback