Joho jo....

...eller nähä nä....
Inga förändringar, men hade jag väntat mej nått annat....angående jobbsidan så har en kollega mailat chifen och vill ha till ett möte mellan henne, henne och oss som jobbar (henne och henne är chefen och chefen över henne), men inget mailsvar än så länge, de var ju bara 3 dagar sen han skicka......han kanske skulle testat snigelposten istället, för mailen i kommunen verkar funka dåligt....
Ja men allvarligt, kan man inte iallafall skicka ett mail och visa att man fått mailet istället för att bara skita i de????

Och annars då??
Jodå, de lunkar på, försöker göra nått vettigt här hemma, tvätta lite, städa lite, diska lite....men bara lite av allt....inte bra att överdosera tror jag...*S*

Igår var jag och barna till en skoaffär och köpte lite vårskor, "köp 3 par, betala för 2", sonen följde med under hot, medan dottern var den som tjatade att vi skulle dit.....Amanda gick runt och tittade på skor och provade många par, medan Emil satte sej framför TVn och tittade på "Ice Age"....ja han är ju billig på de viset....
Köpte iallafall "3 par, betala för 2" så nu har dom skor ett tag iallafall :-)

Och idag tror jag att jag ska överaska Amanda när hon kommer hem från skolan, jag ska slänga ut ALLA hennes kläder på golvet i hennes rum, från byrån och garderoben.....inte för att vara elak, för sån är jag inte....men vi måste rensa bort sånt hon inte kan ha längre, tar bara en massa plats, och så är de lättare att se om hon behöver nått nytt till sommaren, så jag kan göra en lista till hennes pappa....*S*
Ska göra likadant med Emils kläder....nån dag :-)
Kanske ska överaska mej själv också, och slänga ut mina kläder??.....fast de gjorde jag för några veckor sen, de blev en liten samling till soprummet och en lite större samling till Kupan,  vore kul om man såg nån på stan nångång i nått av mina avlagda plagg....*S*

Nähä nä, de här går väl inte.....nått ska jag väl kunna hitta på.....en sak vore ju att leta efter sladden till kameran, den verkar leva ett eget liv och nu är den borta igen.....hade ju tänkt lägga ut lite saker på Blocket och Tradera....bla en motionscykel, min motivation försvann för ett tag sen, och den lär inte komma tillbaka....och nu står den bara och samlar damm.....och dammsamlare har jag nog av....

Ha de bra hörrni!!
Kramen

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hörru.... hur mår du EGENTLIGEN???? :-( Känns som det finns mycke´ ledsamt i ditt inlägg.... å du vet ju var jag bor, MEN har aldrig masat dig hit

;-) ... så jag finns här om du känner för det - om inte annat kan det väl vara roligt att se Amandas gardiner - hur fina de blev i Mimmis rum!!!



KRAMAR I MASSOR hur som helst!!!!



Jannike


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback