Rätt okej...

Ja nu sitter jag här igen och ska plita ner några ord tänkte jag, och dom orden kan komma att se ut hur som helst tror jag, för jag har upptäckt att ibland när jag skriver mess inne på Dansbandssidan där jag brukar vara, så kan jag ibland missa att skriva nått ord, och de beror på att jag tänker ju de jag skriver och ibland tror mina fingrar att dom är lika snabba som tanken så dom hoppar över en del ord....så sista ordet i huvet är alltid samma sista ord som på skärmen, men därimellan kan de fattas en hel del.....jag vet inte hur jag beter mej...*S*

Tänk att de redan är februari, ja de är redan februari Raskan, januari sprang bara förbi mej.....jag fattar inte att de gick så fort, jag trodde de skulle sega sej fram nu, när livet inte känns så jätte uppåt, men jag hade fel.....de är februari, och de är ljust längre på dagarna och trots att de är kallt som tusan ute så känner jag inom mej att våren är på väg.
Snart kan vi åka ner till Badhusparken, jag kan hyra en spark och barna kan åka skridskor ut på Medvinden, och njuta av att solen värmer.....de är inte så länge kvar, de är verkligen inte de.

Jag har varit på några danser och de är ju så kul, och fler ska de bli.....ska faktiskt ge mej ut på en danskryssning i vår, nått jag aldrig testat förut, men jag kör ett säkert kort och åker när de är Jannez....sen ska jag åka ner till Småland och hälsa på en kompis, hon tyckte jag skulle komma ner och dansa i Maj.....och umgås med henne....och varför inte, varför ska jag sitta här hemma och inte göra nått, när jag fått inbjudningar till flera som jag lärt känna på Dansbandssidan... så jag kan åka runt och hälsa på folk i flera veckor....*S*
Och nej......inga karlar.....de är kvinnor/damer/tjejer allihop som jag ska hälsa på.....och de ska bli så kul.

Livet känns rätt okej nu


Kommentarer
Postat av: Jannike

Kramar till dig!!

Postat av: raskan

FAN bra du har piggat på dej gumman,bra sommar blir de oxå för dej...:)..önska ja hade samma intresse så ja kunde hänka hahahaha.-

JA INGA KARLAR.....lägg sånt elände på hyllan nu:)

kram på dej

2009-02-04 @ 10:11:34
Postat av: Rebecca

hej.. Du har ett par saker att hämta på min blogg...=) kram

2009-02-04 @ 22:48:47
URL: http://vvv-villavolvovovve.blogspot.com
Postat av: kvigan

Du har en utmärkelse hos mejkramar

2009-02-05 @ 12:32:22
Postat av: Nannis

Gott att läsa att läsa =)



Kramar!

2009-02-07 @ 15:04:40
URL: http://nannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback