Redo nu....

Ja nu tror jag att jag är redo att starta mitt bloggande igen.....Har haft en tung tid ett tag nu, men nu börjar jag känna mej ganska okej.

Den här julen och nyåret blev inte som jag tänkt mej, jag har blivit singel igen......av anledningar jag varken vill eller orkar ta upp här.....så de har varit mycket funderingar och tårar, fattar inte hur mycket tårar de kan finnas, man tycker dom borde ta slut nån gång. Vissa dar har de känts lite lättare men så har jag blivit påmind om nått och så har de börjat om.

Mina barn har varit hos sin pappa tills igår, jag har jobbat en hel del, och så har jag inte orkat ha dom hos mej....har nog inte varit en så rolig mamma ändå.....men igår kom dom, och igår berättade jag för dom.....och dom blev också ledsna, men de går ju över, de vet jag.....men aldrig roligt att vara tvungen att berätta nått sånt för dom. De jobbigaste var väl när Emil frågade varför, och jag inte hade ett enkelt svar att ge....försökte förklara, men de är nog inte så lätt att förstå.

Jag har tur som har så underbara vänner.....som lyssnat på min gråt och mina tankar.....både privat och på jobbet, de är ju som ni vet mitt sätt att bearbeta saker....få prata och gråta, och gråta lite mera.....

Men som sagt......nu känner jag mej ganska redo.....visst, bakslag kommer väl alltid, minnen finns ju överallt....men de ska gå.....som alltid.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: kvigan

Välkommen tillbaka.

Hoppas du mår bättre

kram/lillan

Postat av: Jannike

"kramar om"

2009-01-11 @ 18:04:29
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Anonym

efter snöstorm kommer solsken gumman....



:)

kram

2009-01-11 @ 18:25:22
Postat av: Nickan

Skittrist. Har inte ord för vad jag tycker, tänkte säga dålig tajming. Fast när är det bra tajming att bryta ett förhållande? Tur du har bra vänner! Kul att se dig här i allafall! Sköt om dig!//Annika

2009-01-11 @ 23:33:36
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Doris

Hej..

Välkommen tebax...Jag har verkligen saknat dig..

Kram

Doris

2009-01-12 @ 01:25:50
Postat av: Nannis

Välkommen tillbaka gumman.. verkligen tråkigt att läsa att det inte funkade med förhållandet =( Sköt om dig kramar

2009-01-12 @ 17:43:19
URL: http://nannis.blogg.se/
Postat av: Magda

KRAMAR

2009-01-15 @ 08:32:47
Postat av: En läsare

Hamnade av en slump på din blogg igår och läste en hel del på den. Läste detta inlägg och tyckte väldigt synd om dig att det blev som det blev med kärleken.

Hoppas du mår mycket bättre nu och att du börjar komma över det!

Du verkar vara en fin och trevlig människa, en bra mamma ...

Ha en trevlig helg!

2009-05-08 @ 09:45:00
Postat av: Bröllopsfixaren

Hej.

jag hoppas du kan hjälpa mej.

Jag startade för 4 dagar sen min dröm resa.

Hoppet om att få mitt bröllop.

Hur jag och min kille vänder och vrider på det får vi inte ekonomin till att spara ihop till bröllopet vi önskar så igår startade jag Bröllopsbloggen.

Där hoppas jag på allt stöd ifrån allt och alla så kanske kanske jag kan få mitt bröllop innan sommarens slut.

Du kanske kan hjälpa mej med att ta upp min blogg i ett inlägg, ihop om att få flera läsare att hitta till mej så min dröm kan gå i uppfyllelse?

Snälla lägg till mej på bloglovin

hjälp kärleken vinna



1000 kramar till dej



På bara 4 dagar har jag tusentals besökare och många vill hjälpa till hoppas på ditt stöd

2009-05-08 @ 09:48:15
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback