Sjuk....

Ja inte jag då....men dottern....hon har haft hosta några dagar, men nu är den hemsk, och igår fråga hon om hon fick vara hemma för de var så jobbigt, och i natt kom hon in till mej och då hade hon lite feber.....så idag är hon hemma.
Och jag ska egentligen jobba i natt, och de hade väl inte varit några problem för barna ska ju till pappa, men nähä...då ringde han igår och sa att dom hade lite problem där.....deras lilla tjej har fått magsjuka...så inte ska mina barn dit inte!!
Men de här är inte kul när man jobbar nätter, för en sån här sak drabbar lönen en hel del, men vad gör man.....jo man biter i de sura äpplet och står ut....att vara ensamstående mamma är inte lätt.......oj så synd de vart om mej nu då...*S*

Fast de ska jag erkänna att lite skönt är de att vara hemma, har totalt tappat energin för allt.......


Men ni måste ju se vad jag fick igår från min allra goaste vän Pia....de var ett mail fullt med härliga sommar bilder....måste ju visa några av dom.....och så här stod de i mailet:

"Hej vännen tänkte uppmuntra dig lite....
Skicka lite bilder från i sommar när vi va å spela golf med våra golfproffs...
Snart e d sommar igen å vilka toppen mammor vi e!!!
Älskar dig!!
Puss å Kram"

                   

                   

                                  


                                  

                   


Den här snygga bilden bjuder jag på.....:)

                                  


Jag och sonen dansar lite på scenen i Badhusparken.

                                  

Härliga sommar!!!

Kommentarer
Postat av: sanna panna

klart du ska va hemma om ongan e sjuker...o själv vila upp dej jööö...



asså hur gör du smajlisarna??

tell me NUUUU...

2009-01-14 @ 09:44:48
Postat av: Helen

skickar en styrke kram från mig till dig! hoppas du snart får må bättre! ååå sommar!! va mysigt!

2009-01-14 @ 13:24:14
Postat av: Jannike

Vilka underbara sommarbilder - å Emil e bara för underbar!!



Kramar till dig - ta hand om er!!

Postat av: Nettan

Härliga sommarbilder hos dig!

Jag gillar din blogg, och du verkar vara en härlig mamma.

Jag vill ge dig en Award, som du kan hämta hos mig.

Ha det så bra, Kram// Nettan

2009-01-14 @ 20:43:33
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad gulligt av nettan här ovan - och det är du värd!!!



Kramisar!!

2009-01-14 @ 22:53:03
Postat av: Marika

Du har blivit nominerad i min blogg!

kram Marika

2009-01-15 @ 08:39:07
URL: http://jojuma.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Kolla in min sida... Du har fått en award av mig! Kram

2009-01-15 @ 12:00:15
URL: http://vvv-villavolvovovve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback