Vad säger ni??

Är de dags för lite text igen?
Ja de är ingen vidare värst fart på mej.....jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, de händer inte så mycket här, jag jobbar, och jobbar jag inte så blir de inte mycket gjort.....jo förresten, jag tokstäda en dag för jag skulle få besök, men så fick hon förhinder....jätte synd, men  jag fick städat iallafall :-)

En annan intressant sak är att jag köpte ett spel till barnas Playstation, de är Guitar Hero, men spelar gitarr till en massa härlig rockmusik.....och gissa om JAG fastande för de....satt och spela en dag förra veckan när barna var i skolan, och jag fick alltså träningsvärk i händer och armar, men jag fortsatte ändå....de är så sjukt kul!!
Köpte ju Singstar också.....så jag undrar hur mycket våra grannar uppskattar oss numer??...*S*

Visst låter de lyxigt att kunna köpa så mycket roliga spel.....jo då, när man får pengar i julklapp och använder dom på "leksaker", köpta på Blocket och Tradera.....jag alltså, inte barna....men jag ville köpa nått som vi kunde ha roligt med alla 3.....nu är problemet att Amanda helst sjunger och Emil helst spelar gitarr.....själv gör jag gärna både ock.....och hellre än bra ...*S*
De har ju kommit ett nytt spel, där man kan både spela gitarr, spela trummor och sjunga.....men skaffar vi de vill kanske inte grannarna ha kvar oss.....

I dag när jag vaknade, ovanligt tidigt när jag jobbat, så sken solen så fint in genom fönstret och jag var bara tvungen att kliva upp.....jag tittade ut genom fönstret och såg att solen var på väg ner bakom trädtopparna och att om jag gått ut hade jag itne fått nån sol på mej iallafall....så jag öppnade fönstret och lät solens strålar smeka mitt ansikte...(kan bli en dansbandshit..*S*) nåja, de var iallafall så skönt....även om jag frös om armar och ben, men att få känna solen i ansiktet en liten stund.....
Jag tror de är på väg nu, hit till oss......ljuset.....

Kommentarer
Postat av: Jannike

Jaaaa - hoppas ljuset är på väg!!



tacj guklle dig för att du skrev så rart på min blogg... och du vet ju hur jag känner... SÅ - vi måste ses mer!!! jag vill verkligen komma o titta på råttorna och jag vet två flickor härhemma som oxå vill det;-)



vad har Amanad för storlek förresten? Du kan väl maila o berätta??? Har hittat en jättefin jacka bl a som är förliten åt Mimson...



Kramar till dig!!

Postat av: Magda

skicka texten till Jannez...... kommer att bli så bra.

2009-01-22 @ 11:54:45
Postat av: Jannike

Alltså.... jag var INTE onykter när jag skrev här ovan... även om jag kan erkänna att det nästan verkar så på stavningen... Hoppas det blir rätt nu i alla fall;-)



Kram!

2009-01-22 @ 13:59:09
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du har något att hämta hos mig... kram

2009-01-25 @ 19:21:35
URL: http://vvv-villavolvovovve.blogspot.com
Postat av: Nannis

Du har helt klart en konstnärlig och artistisk sida! ;) KRamis

2009-01-26 @ 13:09:01
URL: http://nannis.blogg.se/
Postat av: Jannike

DU är utmanad på min blogg!!!



Kramisar, hoppas det är ok!!

2009-01-30 @ 23:46:18
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback