De är måååndagmoooorgooon...


...och jag har varit vaken sen kl 6.....jajamänsan, e jag inte hurtig så säg?....fast de ska erkännas att jag gör inte många knop den första halvtimmen, men uppe är jag. :)

Just nu känner jag mej så nöjd, har varit och besiktat bilen OCH DEN GICK IGENOM!!!....visserligen med en liiiiten anmärkning, han tyckte inte min tuta funkade som den borde...hmm?.....jag kan ju säga så här, jag undviker att signalera så mycket nu på höstkanten, för den låter som en brunstig älgko.....en väldigt hes sådan....typ lite sexig på "rösten"..... :D
Men de ska åtgärdas till nästa års besiktning, så de är lugnt.

Ja annars då?
Var upp till Svedje i helgen, men jag varken hoppade studsmatta eller sköt luftgevär, men däremot så gick jag på morgonpromenad med vovven, kl 7 på lördagmorgon.....sovmornar är överreklamerade tycker jag ;)
De är så skönt att vara där uppe, jag mår bra där.

I morgon ska jag träffa min chef, vi ska prata om vad min arbetsgivare, dvs kommunen, kan erbjuda mej för jobb nu, på ett sätt önskar jag att de inte fanns nått, så jag blev tvingad att leta nått annat.....men de kan å andra sidan lösa sej självt, om jag inte fixar de dom erbjuder, ja ja, vi får se.....för sen på onsdag är de möte med chefen, försäkringskassan och min läkare.

Tack förresten för de goa kommentarerna de värmer så mycket ska ni veta,  och Doris, Tack så jätte mycket för din ord, för de betyder så mycket att höra från nån som träffat mej i mitt jobb, att dom tycker jag gör ett bra jobb, nått som man sällan får höra från de som bestämmer på jobbet.

Massor med gosekramar till er!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sängen står alltid bäddad och klar... Om inte annat så bäddar jag den tills du kommer... Med andra ord så finns alltid en plats i Svedje till dig! Mår du bra där så va där... Du är alltid välkommen!

2009-09-14 @ 23:04:26
Postat av: Nannis

Hoppas ditt möte blir givande Marie! :)



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback