Överskrift??


*fnissar*...jag vet aldrig vad jag ska skriva för överskrift, så den spar jag till sist när jag sett vad hela bloggen kommer att handla om :)

Den här dagen har börjat som alla andra vardagar, uppstigning, väckning av barn, frukost, lite korsord, följa barnen till skolan och ta min promenad i sällskap med Hammerfall. :)
Och sen hem, dricka vatten och passa på att sitta vid datorn, och sen duscha....

Och annars då?
Igår var jag med om en lite skrämmande sak angående min hälsa, antar jag, jag och en kompis var på en affär och jag skulle betala och kassörskan fråga om jag hade rabattkort, de hade jag inte utan jag skulle fylla i ett papper, och de gick inte så bra, min hand ville inte som jag, de var skitsvårt att skriva, de blev nästan inte läsligt. Och dessutom så sa min kompis när vi kom ut från affären att jag var alldeles blek....
Jag vet inte vad som hände, om jag blev stressad eftersom folk väntade medan jag skrev, kassörskan plus att de stod en tjej bakom mej som skulle betala....har aldrig varit med om de förut, och jag vet inte om de har med min hälsa att göra, men alltså, jag måste ut bland folk mera.
Men de knepiga är att jag har inte märkt av nått sånt när jag varit och handlat mat å så....så jag vet inte vad de var...

Jahapp....å annars då?
Kent och Rebecca har flyttat nu, ja alla saker har inte kommit till stugan än, men de är på god väg....dom har till barnens, och min, förtjusning skaffat katt, och snart kommer de en till....nu är de livet på landet som gäller för dom.
Barna har inte bestämt sej, är ju som sagt ingen brådska för jag bor ju här jag, men dom ska åka och hälsa på nån fler gång i Kövra på skolan och vara en hel dag och känna efter, vi kanske är dumma som låter dom bestämma de här, vi skulle ju lätt kunna köra över dom och ta ett beslut, men vi tycker att dom är så stora att dom måste få ha nått att säga till om själva. Och som sagt, flyttar dom så är de inget som håller mej kvar i stan så de kanske blir landet för mej med, med katter och hela köret. :)

Å Pia flyttar officiellt in i sin nya lägenhet i morgon, så börjar ett nytt kapitel i hennes liv också....
Mitt liv då??....när börjar mitt nya kapitel??.....eh? va?....är de upp till mej, säger ni....ja de är så va :)

Nähä...mer än så här blir de inte just nu
Kramen på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback