Kändisar tvättar också....

Sitter här och knappar lite, fast jag borde gå och lägga mej, men jag har ingen lust, och den karaktären verkar ha gömt sej ordentligt, för jag har inte hittat den de senaste kvällarna.

Ikväll kom Rebecca och hälsa på, hon behövde låna lite kläder, hon hade visst flyttat ut kläderna till nya boendet och inte lämnat nått kvar i stan att jobba i....och jag har ju lånat kläder av henne, så nu kunde hon låna av mej. Hon blev sittande en stund och surra, lite roligt är de allt, och jag måste få skryta igen över att vi kan umgås så bra, för hon är trots allt min fd mans nya sambo, och såna förhållanden brukar kunna vara lite spända, men inte vårat, och ingen är gladare än jag för de. :)

Måste ju berätta nått kul, idag var jag på ICA Maxi, och där var en kändis och handlade, vet ni, han tvättar också sina kläder, och han använder Ariel, och så köpte han sköljmedel.....vadå?...om jag följde efter han, sk stalkade?. näe, jag stod faktiskt vid tvättmedelshyllan först, så de så!
Vilken kändis?....tja, en lokal kändis, dansbandsmusiker....mer säger jag inte, för jag funderar på att ringa Se&Hör och berätta min historia, man kanske kan tjäna en slant....eller inte... :)

Tänkte på en sak igår morse på min promenad, at tänk om man kunde koppla nått slags minne till hjärnan när man är ute och går så där, då hade jag haft ämnen för mitt bloggande i måååånga månader framöver, alltså hjärnan spinner så de är inte klokt, och jag kommer på komiska saker, saker som är som bortblåsta när jag kommit hem. Lite lustigt är de iallafall att jag möter samma personer nästan varje morgon, en man med 2 hundar, varav en är valp och inte riktigt vill göra som husse säger, sen är de bara kvinnor jag möter, kvinnor på raska promenader med lurar i öronen...å vi hejjar och ler, och flåsar vidare.

Jag måste komma ihåg att hämta hem min kamera i helgen, fick ett önskemål om fler fina foton i min blogg, som jag höll på förut.....nu har de inte blivit nått fotat på många månader, skäms på mej, men de ska bli ändring snart. :)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback