Kanske, kanske....

Ja nu är de kanske läge att börja blogga lite igen, fast jag minns knappt hur de gick till, men de ger sej väl snart, de är väl bara att skriva direkt ur hjärtat, eller var de nu är man hittar sina uppslag.

Jag mår iallafall bättre nu, men har varit sjukskriven sedan i början av juni, men började må dåligt redan i vintras, men man tror ju man kan mer än de går, och jag VILL mer än jag klarar....jaja, men som sagt, på väg uppåt igen är jag, sakta men säkert, nu är de bara ett liiiitet problem, vad ska jag försöka jobba med, för just nu kan jag bara inte vara kvar på mitt gamla, får ångest bara jag ska hälsa på....men, de lär väl lösa sej de också, på nått sätt, de brukar ju alltid göra de :)

Och annars då, mitt privatliv??
Ja de är privat....fast vänta nu, de har de ju aldrig varit förut så varför ska de vara de nu??....*S*
Jo, de är bara bra privat också, bor fortfarande kvar med mina barn, fast just nu har jag dom alla vardagar, och så är dom hos fadern på helgerna, för han är uppe i stugan och har varit hela sommarn, och barna måste ju gå i skolan.
Stugan, ja de är min farfars gård som barna ärvde, och som Kent och Rebecca fixat till så snart ska jag flytta dit :D
Allvarligt talat så har dom fått till så himla fint där så jag förstår att dom inte vill vara i stan, och de komiska i kråksången är att jag vill inte vara i stan heller, börja ledsna nu....skulle vilja börja om helt och hållet...får se vad de blir av de :)

Den här sommarn har vi iallafall bevisat för alla att vi är en annorlunda familj, för jag har också varit uppe i stugan med Kent och Rebecca och alla barna, och jag har också varit där med Kent och barna när rebecca jobbat....och de är inget konstigt för oss, och för barna är de toppen, dom tycker inte de är nått märkligt med att vi umgås som vi gör, men de är många i vår omgivning som höjer på ögonbrynen, men dom börjar väl vänja sej nu. Men de här är nått Rebecca ska ha credit för, för hon har inget emot att jag är där, hon är alltså helt underbar!!  De är tom. så illa så hon sätter mej i jobb när jag kommer dit....*S*

Orkar inte skriva om allt som hänt i sommar, mer än att jag haft en underbar sommar i de stora hela, trots vädret och trots hur jag mått....de har varit lyckan att jag fått vara sjukskriven och försöka hämta igen mej.

Nå, nu får vi se om de blir nån fortsättning på bloggandet....jag lovar inget...men just nu känns de så :)


Och som Kenta sjöng:

Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer
Väntat så länge på just den här dan
Den ger lust när den kommer

Jag ser måsarnas flykt
Jag ser solglittrets dans
Jag ser framåt mot härliga tider
Jag ser kvinnornas steg
Jag ser ögonens glans
Jag har tron på mig själv på min sida

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer
Väntat så länge på just den här dan
Den ger lust när den kommer

Jag hör skrattande barn
Jag hör slussarnas brus
Jag hör till de få som kan leva
Jag hör inre musik
Jag hör vindarnas sus
Jag har tron på mig själv på min sida

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer
Väntat så länge på just den här dan
Den ger lust när den kommer






Kommentarer
Postat av: Doris

Hej Marie!

Välkommen tebax..Kul att höra ifrån dig..

Ha de så bra som det går..

Kram

Doris

2009-09-08 @ 16:30:34
Postat av: Jannike

KRAM!!!!

Postat av: Magda

Kramar!!!!!!!!!!!! Du vet var jag finns,

2009-09-10 @ 09:31:48
Postat av: Carina

Vill bara ge dej en STOR kram ....

2009-09-12 @ 19:14:32
Postat av: Rebecca

Tack för dom fina orden... Det har varit och är jätteroligt att du är hos oss i Svedje.. Du är alltid välkommen... KRAMAR

2009-09-14 @ 22:58:15
Postat av: kvigan

Härligt att du är tillbaka kramar härifrån

2009-09-15 @ 11:02:14
URL: http://skogstrollets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback